Inspirace

Inspirace

neděle 25. ledna 2015

Už??!!!

Konečně jsem se už z velké části zbavila té prokleté rýmy a můžu zase v klidu cvičit. Nebo spíš konečně začít :). Měla jsem ale spoustu času přemýšlet nad tím, co vlastně budu cvičit. Vím, že mám špatná záda a že bych se měla zaměřit především na ně, nicméně se chci zároveň dostat alespoň trochu do formy. Což bohužel pouze při zpevňování zad prostě nepůjde :(. Pak jsem si ale uvědomila, že když jsem před rokem začala s Jillian, moje záda nebyla o nic lepší než jsou teď a taky jsem to zvládla! Někdy je prostě lepší nevědět! Z toho důvodu jsem se rozhodla, že se opět vrhnu na Jillian :).

Nějak cítím, že když teď nezačnu, že už se k tomu nedokopu nikdy. Spousta věcí v mým životě se teď tak nějak srovnala, nebo prostě zajela do určitých kolejí a já si dost věcí srovnala, takže mám teď nejen čas a myšlenky na cvičení, ale hlavně tolik potřebnou CHUŤ!! Prostě cítím, že je čas,.. Nevím jak to vysvětlit, ale prostě to přišlo. Dřív mě dost odrazovala práce a šílený směny, ale všechno jde, když se chce! Navíc mám teď ideální startovní pozici, jelikož mám celý příští týden skoro celý volný, takže budu mít dostatek času, aby si svaly zvykly!

Musím říct, že to nebylo úplně jednoduchý rozhodnutí, vrhnout se zase na Jillian, protože u mě je to dycky všechno v hlavě, ale jsem ráda, že se tak stalo! Rozhodla jsem se začít opět s 30 Day Shred i když jsem měla moc ráda i Body Revolution, ale to 30 DS mi přijde v tuhle chvíli efektivnější a taky si myslím, že mě dostane rychleji do formy. Samozřejmě nemůžu kvůli práci odcvičit celý program v kuse, ale snažila jsem se najít nějaký kompromis, ale tak aby to stále mělo efekt! 

Takže začínám zítra, tedy v pondělí s Levlem 1. Už teď mě všechno bolí, jen co si to představím :). Na druhou stranu co si pamatuju, tak největší úbytky cm byly právě na začátku. A to přesně je moje velká motivace,.. Stále si pamatuju, jak na začátku ubývaly centimetry přímo vražedným tempem! Za 14 dní budu slavit narozeniny, tak se těším, že do šatiček, které jsem si objednala jako dárek, už budu o pár centimetrů štíhlejší :). A už teď mám z toho radost :))). Jak málo mi stačí že :).

Zítra ráno se zvážím, změřím a vyfotím a huráááá do akce!!! Přiznám se, že nemám zdání jak to bude fungovat, hlavně ve spojení s prací, ale udělám maximum pro to, aby to šlo. Je pravda, že to bude trvat o nějakou dobu déle, ale já to prostě dám!!! Zvládla jsem to jednou, zvládnu to i teď. Přikládám sem kalendář s plánem cvičení na únor, přičemž program přetáhnu až do března, ale to se prostě nedá nic dělat. Ty volné dny jsem v práci, ale pokud jdu na noční, tak si během dne určitě zacvičím :). 


Někde mám větší mezery, ale s tím vážně nic neudělám :(. Nejdůležitější je ale určitě ten začátek a ten mi vychází dobře, takže to je fajn. Na druhou stranu je taky dobrý, když si to tělo může oddychnout. Na všem je třeba hledat něco pozitivního :)))).

Předpokládám, že v sobotu sem potom přidám počáteční foto a míry, na který jsem teda fakt hodně zvědavá. I když nevím, zda se mám těšit nebo se bát :(. Ale vím, že po prvním levelu už to bude lepší :). Tak mi držte palce ať to zvládnu a hlavně ať vydržím!!!!

PS: Ještě nějak budu muset zapracovat na jídle, ale všechno postupně :)

Cvičení zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat